torsdag 9. oktober 2014

To små " skap det selv " prosjekter ...

I møkkavær blir fruen rastløs … veeeeldig rastløs !
Og da er det om å gjøre og finne på noe, UTEN å måtte stikke nesa utenfor døra…
SÅ .. da tar fruen det hun har fra før :)


En loppisfjøl som jeg hadde beiset ...

4 knotter fra et gammelt prosjekt ….

Milk paint i matt sort …. og limpistol til knottene.

… pluss et gammelt håndtak …
Alt dette ble et nytt brett / fat på en liten time :)

Fin nok ….. men ….

Synes den ble finere nå :)
Blandet ut litt vannbasert hvitmaling i vann og påførte dette med en tørr klut ..

Ikke mye som skal til på en regnværsdag :)

Forøvrig har sola kommet på besøk igjen og det gledes !

Ha en fin fin torsdag !

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Herlige DIY!!! Veldig fint brett og kjempe lekker potteskjuler!
    Har noen i lignende farge som eg er litt lei av... dette var kjempe lurt!!
    Kan eg spørre om hvor du har kjøpt Milk Paint? Har du brukt dette masse på div prosjekter?
    Ønsker deg ei superfin helg! Håper på god vær ;o)

    SvarSlett
  2. danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland, die ein schönes wochenende wünscht!!!

    SvarSlett
  3. Du lever opp til navnet på bloggen, så kreativt!!!!

    SvarSlett
  4. Det er de ekstra detaljene som gjør det så fint :) super flink og kreativ er du :)

    Takk for koselige ord inne hos meg

    Ønsker deg en fin ny uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !