onsdag 9. april 2014

Når detaljene teller….

Igår var jeg en tur hos Søstrene Grene , Kremmerhuset OG Panduro.. de butikkene der altså !! Finner ALLTID noe som " roper " på meg der … så det ble både hobbyting og andre godsaker med hjem !


DOTS :)
Runde, sorte  klistremerker ! Fra søstrene G.
Møkka lei det speilet og synes forandringen ble en grei løsning ...

Hundemat spannet fikk også dots ..
Et lite blikkfang under den industrielle hylla mi.

Et lite lerret kjøpte jeg og satt meg ned i går kveld og tegnet med tusj ..
Tegnet mye før men det har ligget brakk i mange år , ikke noen ekspert men ikke så halvgalt resultat :)
" Shine like a Diamond " telysholderen er også fra SG.

Liten sort svale , så enkel og så vakker !!
Og enda en telysholder , denne fra Kremmerhuset. 

På Panduro kjøpte jeg fjær i naturskjønne farger .
Surret en blomstertråd og festet på grener fra hagen .
Ikke så fan av gult men det skal pyntes til påske , selv om vi ikke skal være hjemme ...




Hyllen på bildeveggen har fått flere bilder , her er ett av dem …
Et av de vakreste bildene jeg vet om , min datter <3

Det er lite blogging om dagen , av forskjellige grunner . Men nå som våren er her og både sol og varme kommer er det masse som blir bloggbart etterhvert :)

Fin kveld !

3 kommentarer:

  1. Hos Søstrene Grene er det enkelt å finne krimskrams man ikke visste at man trengte....

    SvarSlett
  2. HEI PÅ EG SØTA:)
    SÅ MASSE FINT DU VISE
    JEG OGSÅ HØRER ALLTID
    NOE SOM ROPER PÅ MEG
    OG VILL BLIME HJEM;)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hej! Jag hittade denna bloggen och jag kommer återkomma. Hälsning Joa

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !