torsdag 27. juni 2013

Regn og sol ….

Hei !
Grått , trist , vått vær våknet jeg opp til idag… Tok en liten runde med rydding og knipset litt bilder :
Stadig forandringer på denne siden av kjøkkenet :)

Vissent er pent det også synes jeg ….

Herlige Jasminblomster plukket igår kveld fra hagen .
Dufter altså sååååååå godt , og minner meg om barndommen .

Plutselig stoppet regnet og S O L A , min bestis dukket opp :)
Lukter godt det også , vått gress og sol .

Lunsj på terassen , egg , aioli og Avocado .
Og kaffekoppen da.
IKKE feil det heller !

Er ikke denne skjønn da ??


DIGER !
Og har 100 vis av knopper !

Valmuer etter en regntung natt…
Stakkars...

Kunstverk !
Står penest der de er …
Visner fort innomhus !



                                                         E N D E L I G !!
Peonene begynner å blomstre , mange iår . Tre store " busker " stappfulle " av knopper  !

                                                         Hvis dere lurer på hva jeg synes L Y K K E er ?

                                                                               Dette er lykke !

8 kommentarer:

  1. Sånne dager med gode hverdagsglimt er såvisst lykke :)

    SvarSlett
  2. så deilig med en slik lykkedag! :D

    SvarSlett
  3. Flotte bilder som oser av sommer. Kos deg..:-)

    SvarSlett
  4. Elsker fargen på skapet på de første bildene, bare det var lykke for meg ;) Digg at du sprer litt inspirasjon :) KLem :)

    SvarSlett
  5. Sommeren i Norge er jo slik. Regn den ene dagen og sol den neste- men det er herlig uansett da :) Nydelig hage du har :)

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  6. Skjønner godt når du sier dette er lykke.

    Jeg venter sååå på at det skal blomstre hos meg.

    God helgeklem fra meg og Klumpen.

    SvarSlett
  7. Enig med du, hva lykke er!! Fine bilder fra hagen din. Følger deg jeg:) Velkommen innom meg :)

    SvarSlett
  8. Mange flotte bilder altså!
    Jeg har plukket inn ett par peoner, og kan nesten sitte å se på at de spretter ut i blomst! Gleder meg til de virkelig får åpnet seg - de er nydelige! Ute har de ikke begynt å sprette ut enda, men de kommer vel. Håper ikke brunsneglene spiser de opp :/

    Ha en flott mandagskveld!
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !