lørdag 9. mars 2013

Zebrastriper ...

Rart hvordan ideer bare popper opp !! Satt og kikket på min verneverdige Ikea lenestol.. Den er urgammel men greier ikke å kvitte meg med den.. God å sitte i er´n også.. Men puta i stolen fikk seg en liten makeover idag 

Puten var trukket med en kaffesekk .. Men denne stolen blir benyttet hver dag og skriften på sekken begynte å bli borte…
Hmmm..
Og der var problemet løst :)
Sarongen min , kjøpt i sydens land passet jo perfekt :)
Zebra striper , dyreprint, sort og hvitt !
SUPER TRENDY , hi hi.


Liker det .

Ikke sydd et sting..
Bare brettet den rundt puta.
En midlertidig løsning til en ny stol kommer i hus…
Kresen på akkurat det, finner liksom ikke noe..
Eller jo, JEG finner stadig fine stoler jeg ..
Men der har jammen meg Handymannen plutselig noe han skulle ha sagt !!
Hmmmrrrf !
ja ja , bittelitt får han bestemme også da ..

Men STRESSLESS blir " over my dead body "
Basta :) !

Ha det , ut i sola !

5 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG
    SÅ STILIGT
    DU ER IKKJE RÅDLØUS DU
    NYT DAGEN
    KLEM EKI:)

    SvarSlett
  2. Kult! Morsomt med litt forandring ;-) Så flink og kreativ du er!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Hihi stressless var jo så inn ein periode men kommer ikkje inn i hus her heller:)stiligt du har gjort det med stolen kreative deg:)
    Forsatt fin lørdagskveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Noen har vel hyppigere opp-popping av ideer enn andre;) Knallstilig med det trekket i stolen! Er såå enig i at Stressless er forbudt! Det fins mange mange finare alternativ, som tar seg betre ut i interiøret:)
    Nyt søndagen:)
    Silje

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !