tirsdag 22. januar 2013

Mer tapetsering ….

Tusen takk for alle flotte tilbakemeldinger på skapet !! Wow, leser hvert eneste ord med go´følelsen i kroppen :) !!!!
Fikk litt " blod  på tann " så jeg gikk løs på skrivebordet inne på hobbyrommet også …

Gammelt arvet eik skrivebord.
Hatt lyst til å gjøre noe med dette leeeenge da bordplaten
VIRKELIG bærer preg av mine impulsive
kreativiteter , hi hi
Maling flekker, litt hakk og limflekker  er
nå " kamuflert " av
en remse tapet .

Topp hylla også .

MITT rom !
Blir GAL av dette rommet samtidig som jeg ELSKER
det.
Tre dører og en trapp gjør det UMULIG å møblere!!!
Mørkt gulv har jeg jo nevnt.. LIKER IKKE…
Dette rommet har vært i utgangspunktet et tv rom.
Da ungene bodde hjemme.
Et sted de kunne være med venner , beste rommet i huset
den gang..
Er jo det på sett og vis ennå , må bare finne noen smarte
løsninger ..
Ser ALDRI så ryddig ut in real life…
MEN, suuuuper takknemlig for at jeg har mitt eget rom hvor jeg kan rote så mye jeg vil, og bare lukke døren..
Ute av syne ute av sinn...

Hyggelig og sitte der , med musikk, duftlys og
bare koble ut !

Egentlig en blomsterpotte dings…
Men rusten og fæl ( fin i mine øyne ) som den er ble den
oppbevaringsplass til pensler,sakser, tusjer etc…
Må liksom ha ting lett tilgjengelig og en viss orden..
Så langt det går :)

HØYSESONG for disse nå !!
Herlighet sååå mange kuldegrader !!!
Vet,…….. det er januar ,men liker ikke kulden …
Bortsett fra at disse lyktene fryser fort
og jeg kan nyte synet av de, innenfra i min
varme stue :)

Ha det fint !



9 kommentarer:

  1. Wow :) dette ble Superkult !!!!!
    Så smart, du er så kreativ og flink,

    Var for en tid tilbake kreativ med fototapet, det var lurt.....lange noe smart på hytten vår. Tror ikke det er så mange som har gjort det før meg...

    Dette skrivebordet ble jo så flott.

    Ha en fin dag.
    Nyt livet!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig tøft det ble, du er rååå :)
    Og jeg misunner deg eget rom for kreative ideer, her må jeg ta spisebordet i bruk og da må det ryddes opp etterhvert og da blir det desverre et tiltak... :(
    Ha en fortryllende dag videre :)
    Klem Laila :)

    SvarSlett
  3. Du er bare så flink og så tøft det blei på skrivebordet og,du får det til du og er så kreative:)måtte smile av kommentaren din hos meg igår,du skriver så bra så tusen takk for at du gir så fine kommentarer du og:)
    Idag er det så kaldt her sjølv om sola er framme,godt å være inne då!

    Fine dag til deg;)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så flott skrivebordet ble, og heldige deg som har ditt eget rom.
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Så utrulig stilig den tapeten:)

    SvarSlett
  6. Elskerr den tapeten :)

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  7. Kjempekult!!
    Liker fargene veldig godt, kombinasjonen på skapet var smæshing!! =D

    Ha en fortsatt kreativ dag!! =D

    SvarSlett
  8. Å DET HER SÅ KOSELIG HER INNE PÅ BLOGGEN DIN
    DU ER SÅ KREATIV
    HELDIGE DEG SOM HAR DETTE ROMET
    NYT KVELDEN DU SKJØNNE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Ute av syne ute av sinn er noen ganger helt perfekt.....

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !