mandag 31. desember 2012

GODT nyttår, takk for det gamle !!!

Da var siste dagen i 2012 her… Rart , det har gått fort ! Snart ett år siden jeg begynte å blogge , DET har jeg IKKE angret et sekund på !! 
Mange trivelige mennesker jeg har kommet i kontakt med, masse besøk her , flotte kommentarer og mange følgere har det blitt :) DET inspirerer !!
Vil med dette " bilderaset " av mitt dekkede nyttårsbord takke dere alle sammen <3

Minste bordet jeg har dekket til nyttårsaften
noen gang :)
Men må jo ha det koselig
selv om vi
blir tre stykker !
Rocky, hunden vår er LIVREDD raketter
så iår har vi valgt at han skal ikke på
hundehotellet han pleier å være
men være hjemme hos
oss !
14 år stakkar …
Men full av liv , så dette blir jo
en prøvelse ..

Natur, hvitt, sort og litt kristorn

Et bomullsbånd med trykk fra
gamle Paris 

Krystall og hamp
Liker den miksen, skjørt og grovt
sammen 

Bordpynt 

Vakre de bladene .

Fire sorte hjerter henger i taklampa 

NY lyslenke i sort , hang den opp sammen med den hvite jeg hadde fra før
Og det ble bra synes jeg :)
Tradisjonen tro har vi hjort på menyen idag
Snadder !!
Snart kommer Handymannen hjem med friske
blomster , eneste som mangler på
det lille festbordet
vårt .


GODT nyttår til dere alle sammen!! Håper dere alle får en flott feiring av det nye året!!
Gleder meg til et HELT nytt år med spennende
ting som sikkert
skjer !

Vi blogges :)



11 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følger deg videre utover 2013 :)
    Du er en inspirerende dame vet du :)
    Huff, ja stakkars dyrene denne dagen her. lykke til, håper han roer seg :)
    Ønsker deg en super kveld og et godt nyttår
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig dekket bord, Ingrid, og så flott pyntet.<3
    Håper dere får en trivelig kveld og et godt nytt år.:

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  3. Koselig dekket bord. Vakkert med de fine glassene mot det grove :-) Ser også ut som om du har ganske likt spisebord som oss. Bare at vi har alle klaffene i og likevel er det litt trangt.... Går med planer om å bytte ut bordet, når vi er så mange selv er det ikke plass til å ha gjester rundt spisebordet og det er jo litt kjedelig.

    Håper dere får en kjempeflott kveld og at hunden klarer å finne roen selv om det smeller ute ;-)

    Godt nytt år kjære bloggvenn!

    SvarSlett
  4. Så vakre bilder og nydelig dekka bord:)
    Gleder meg til å følge eg inn i det nye året og sjå alle dei flotte tinga du skaper og all kreativiteten du har!

    Godt nytt år!!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. godt nyttår!
    koselig å dekke til bare 3 også....du får frem stemningen :-)
    Heldigvis er ikke min hund redd.....men jeg synes synd på de hundene som er det.

    Nyttårs klem fra tone

    SvarSlett
  6. Så flott dekket bord hos deg :-) Kan tenke det blir god stemning i kveld. Vil ønske deg et godt nyttår. Gleder meg til å titte innom bloggen din også til neste år :) Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  7. Kjære du,,,,,,,lekkert bord, Jeg er helt enig med deg,,,,det rustikke setter en spiss på krystall og sølv. Et bord blir kjedelig om alt er så forusett,,,,nei vi må jo lage noen overraskelser.
    Kos deg i kveld,,,,og godt nytt år til deg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  8. Men det var jo et kjempe nydelig bord!!!

    godt nytt år!

    klem fra Yvonne

    SvarSlett
  9. SÅ KOSELIGT OG VAKKERT PYNTET
    ØNSKER DEG GODT NYTT ÅR
    VI BLOGGES
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  10. Godt nytt år, kjære søte Ingrid.
    Det har vært en fornøyelse å følge deg dette året, og jeg gleder meg til å følge deg videre inn i 2013. Tusen takk for at du deler masse inspirasjon og glede, og tusen tak for alle koselige kommentarer du legger igjen på bloggen min.
    Titti-klem!

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !