søndag 23. desember 2012

Dagen før dagen !

Kjenner duften av  julen i huset , sviblene , røkelsen og grantreet er med på å lage nydelige lukter !
Fruen er HELT ferdig , datteren min er hjemme og sønnen min kommer :) I kveld skal vi bare kose oss, vi 4 … DET er lykke det !!
Litt flere bilder av julen hos oss kommer her :)
Siste lyset er tent for
denne gang !

Juledukene på plass

Kransen på bordet er ferdig
Iår blir det naturelementene som
skal pryde bordet.
Gleder meg til å
vise dere
i
morgen



Da ØNSKER jeg dere
ALLE
en fin
lille julaften

Kommer innom i
morgen
for
å
ønske
alle
dere
en
god jul :)


10 kommentarer:

  1. Så fint i stua hos deg. Nydelig det skapet i lyseblått med hjerter på dørene. God stemning i bildene. Likte spesielt godt bildet med bordet og skapet. Så vakkert og samtidig rustikt. God Jul til deg!

    SvarSlett
  2. Hallo. Flott krans. Jeg stikker innom i morgen, for din borddekking vil jeg se... Klem.

    SvarSlett
  3. Så utrulig koselig du har pynta:)vil få ønske deg og dine ei god jul;)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Masse GOD JUL hilser til deg :))
    Veldig koselig med deg ♥

    Klemmer Bente-mor

    SvarSlett
  5. Kjære Ingrid.
    Ønsker deg og dine en riktig fin julefeiring.
    Tusen takk for alle koselig kommentarer og tilbakemeldinger på bloggen min. Jeg gleder meg til å følge deg videre!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en riktig god jul!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  7. Ønsker deg og dine en fantastisk jul:)
    Klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !