fredag 30. november 2012

Gøy med lys :)

GOD fredag godt folk !
Til dere som leste innlegget igår, skulle jeg endelig få ut i livet det å bruke transfer folie på
kubbelys … Har alltid brukt serviett & krølltang men det var før jeg fikk tak i disse HERLIGE arkene. Bare se her :
Et STORT kubbelys fikk en nostalgisk nisse på seg .
Fant det på nettet og printet det ut
på folien.

Dette skal jeg ha selv :)
Lagde mange igår og viser dere noen av dem...

LUBBEN & GOD
engel 

Kult i sort hvitt også .
" Lykken " sto i taket da jeg endelig fikk det til.
ALLTID
litt knot når jeg prøver ting for første
gang , men dette blir
det mer av.
Må bestille flere ark for jeg ble så ivrig
at alle arkene er
brukt opp !!

Her er alt på stell, vaskehjelpen
sprer deilig DURANCE lukt ( lavendel ) i heimen , jeg blogger
og straks skal kjøkkenet
pyntes til jul !!

Jabbadabba duuuu :)


GOD HELG VAKRINGER !


13 kommentarer:

  1. Grattis Ingrid :))
    Det er noe annet enn "GAMLE" metoden dette :))
    Kjempefine:)

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. TAKK !!!
    Ja dette går jo så raskt !!
    Takk for inspirasjon og tips på veien :)
    KLEMMMMM !

    SvarSlett
  3. HEI,

    hvor får man kjøpt den folien?????
    så fint det du lager.-)
    klem TOVE

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, bestilt her : http://www.kreativehender.no/foto-transfer-papir-til-lys-p-3040-c-276.aspx
      Klem

      Slett
  4. Må smile over din entusiasme og positivitet :) Den smitter absolutt over !
    Lysene ble kjempefine og akkurat nå skulle jeg ønske at jeg var den lykkelige eier av en skriver i hjemmet.

    Ha en flott fredag og ei fin adventshelg :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Takk, ikke så mye som skal til for at jeg spruter over av lykke :) Tjihi !
    God helg !!
    klem

    SvarSlett
  6. Kjempefinte lys.
    Og folie er noe helt annet enn servietter og krølltang.

    Har også brukt folie i år, men kjøpt ferdige hos Bente med bloggen Loftkroken. Men nå skal jeg bestille der du bestiller.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  7. HEI:)
    Å SÅ VAKKRE
    JEG STRYKER SEVIETTER PÅ
    MYE LURERE DET DU GJØR
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Takk Eli , dette er ti ganger lettere :)
    Link til arkene lenger opp her :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fine. Skjønner godt du vil ha det med nissen selv. Hjertene lengre nede var stilig. Har ikke tenkt på villvin til dette. Jeg har laget noen av bjørk. Spennende med julemarked. Flotte varer du har. Fikk forresten vann i munnen da jeg så bildet av maten deres på FB, hehe ;-)

    SvarSlett
  10. Åhhh sååå fine lys, knall fine julegaver :)
    Ha en fin helg :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  11. Veldig flotte lys!!
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  12. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Det nisselyset var herlig nostalgisk! LOVE!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !