fredag 10. august 2012

Gode nyheter :)

Hei alle sammen !
Idag har jeg to gode nyheter :)
Den ene er at jeg straks runder 40 000 visninger på bloggen og det må jo på bloggers vis FEIRES !!!
Over helgen starter jeg en give away med en premie jeg tror dere vil like :) So stay tune…

Det andre er at jeg idag mellom 12 og 13 blir kontaktet av en journalist fra et interiørblad. Fikk mail igår og hun hadde sett bloggen min hos Nib jentene , likte hjemmet mitt og vil gjerne lage reportasje !
HVOR spennende er ikke det da !? Kjenner at nervøsiteten er der , bitte lille ferske blogger´n meg liksom … (",) For og få tiden til å gå og tankene over på noe annet , så viser jeg dere noen bilder fra mine nye funn …

Se på denne gamle apoteker krukka !!
* LYKKE *
Pyntet benken på terrassen med roser, skjell og blomster :)

Noen som vet hva som har vært inni ?
Spiller egentlig ingen rolle men artig med en historie :)


SALG på H & C
Pute sydd av ris sekk , varmer jo hjertet ekstra det når det er gjenbruk !

Hvem trenger dyre Tine K lysestaker når man har loppis dilla og svart spraylakk ?
Ikke jeg :)

Fineste kransen fant jeg på H & C også…
Liker kontraster .

Passet godt inn i hylla mi :)

Klokka er ti og en time til jeg skal på loppis i bygda :)
MULIGENS jeg finner noe… tjihi !
I mellomtiden ønsker jeg dere ALLE en strålende helg !!
I morgen er det " FJORDFEST " i Sandefjord med masse fine artister som Lido Lido
Maria Mena , Timbuktu m.fl
* gleder meg *


11 kommentarer:

  1. Gratulerer, Ingrid. Du har jo en nydelig blogg som viser ett nydelig hjem :)

    God helg, og kos deg på loppis og festival.

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Åh...så moro :) Masse lykke til- det går nok strålende skal du se !

    God helg og kos deg :)

    SvarSlett
  3. Så moro da!! :D Må jo være kjempestas å få en slik forespørsel :)

    La meg til som følger hos deg, så jeg kan se alt det spennende du holder på med :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer. Så spennende. Gleder meg til å se reportasjen i bladet. Hurra for deg og din gode smak og kreativitet. Klem.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med begge deler! Ha en nydelig helg :)

    SvarSlett
  6. Grattis Ingrid det er velfortjent D:)
    Og som jeg alltid har sagt dette må vel være en interiørbloggers Drøm :)
    Lykke til D:)
    Ha en flotters helgestart
    klem sissel

    SvarSlett
  7. Åå den var du heldig med :))
    Enig med deg med spraylakken :)) Så smart og lurt + det blir såå fint :))
    Igår fikk jeg tak i en gammel smijern-lampe, den skal bli hvit :)Skjerm hadde jeg fra før.

    God helg til deg

    Benteklem

    SvarSlett
  8. Gratulerer:)
    Apotek-krukka di har blitt brukt til og oppbevare et pulver vi fortsatt selger i apotetek. I gamle dager brukte de latinske navn i apotek, nå er det stort sett norske vi opererer med. Det heter kremortartari (noen kaller det for vinstein). Det har blitt brukt og blir fortsatt brukt til baking, de fleste bruker det som hevemiddel. Vi selger mye av det til julebaksten. Noen bruker det også for og få struktur i f.eks frostingen til cup-cakes.

    SvarSlett
  9. så morro og gratulerer!
    Gleder meg til å se og lese repotasjen av ditt nydelige hjem :-)

    klem tone

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Det er utrolig artig når de kommer og lager reportasje, mye spennende man får se på da. :)

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !