fredag 13. januar 2012

Jul 2011

Bilder fra julen kommer her, og JA den er over... men har noen bilder jeg vil dele med dere kjære lesere og følgere :)
<3




Jule treet vårt :) Lite og nusselig  :) Ville ha et lite tre og ville egentlig ha edelgran... Men Plantasjen hadde ikke så små trær så da ble det vanlig gran i stedet.. Kuttet av de nederste grenene ,satte det oppi min vanlige fot. " Kamuflerte" foten med en strie sekk og satt treet oppi en "trekurv" som har tilhørt en gammel vin ballong . Pynten går i hvitt, glass og sølv . Er ikke glad i rødt så til jul er det naturens farger ,hvitt og sølv som gjelder... Synes det gir en lun , harmonisk atmosfære .

Tips til bord dekking kommer her...
Mose baller og hjerter av mose,sølv juletrær,sandkake former til telys .

Syntes det ble koselig , en herlig gjeng på ti stk satt og koste seg med en deilig jule middag :)


<3
Elsker jul,  men nå er det lengsel etter vår - MIN beste tid ... vår <3   Klem Ingrid.

10 kommentarer:

  1. Så koselige julebilder, Ingrid. Og borddekking har du virkelig draget på:)
    Ha en fin fredag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Love it <3 takk skal du ha og god helg til deg :)

      Slett
  2. Svar
    1. Takk Drude, kikket på bildene dine på fb du er flink !! KLEM

      Slett
  3. så nydelig juletre...skal også ha et mindre til julen :-)
    Et flott dekket bord og jeg skulle gjerne vær gjest! :-)
    Så flott at du har kommet så igang med bloggingen ...så mange følgere og sidevisninger på så kort tid...dette lover bra! :-)
    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. 1ooo takk Tone, Skulle ønske du hadde blitt min gjest engang :) Håper vi får det til :)
      Haen super fredags kveld .

      KLEM !!

      Slett
  4. Kjempefint, Ingrid.<3 Nydelig juletre.<3
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder fra jula :)

    Kose deg i dag!
    Her er det skikkelig kjærestesøndag - me like!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Takk skal du ha :)

    Kjæreste søndag er alltid herlig <3

    Ha en fin kveld :)) Klem !

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !