mandag 30. januar 2012

Hjerter sa du ???

Ikke noen hemmelighet at jeg er glad i hjerter... I ALLE materialer.. tre, sølv,stål,zink - kan ikke noe for det , liker det bare <3 <3 <3 Tok en runde med kamera og jaggu... har endel av de kan du si :) Her kommer det noen bilder fra "hjertedama " <3
Hjerter i sølv , henger igangen :)





Hjerte knagg på do....





Hjerte med perler og bling, henger på et gammelt vindu ...


Blomster potter i "sølv" med nydelig hjerte ..
Et hjerte til, dette på vindfang døra :)



Liten glass flaske med et skjønt lite hjerte



Bitte lite hjerte på do nøkkelen....





Filt & stein hjerte...
                                         

Zink telysholder....



Mosekrans med enda et hjerte...

Dette hjertet i zink fikk jeg av en veldig god venninde til jul <3
 Hjemmelaget hjerte av leire som henger på trollhassel gren :)
 Liker du hjerter ?? 
Ønsker dere en god start på uka, her er energi nivået lavt om dagen. Kreativiteten glimrer med sitt fravær , men den kommer nok!!! Har nok av planer om hva jeg skal gjøre bare jeg får "orken" over meg :) Ha det :)

12 kommentarer:

  1. alle må vel like hjerter...er så vakkert!
    Du hadde jammen mange flotte....har noen hjerter jeg også, men på langt nær så mange som du.
    Etter nesten et år med nye ting hver dag, så trenger du kanskje en pause ....regner med at du kommer fort tilbake...og jeg trenger tips og inpirasjon til messa til våren!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, helt enig :)
      Blitt endel , blit liksom dratt mot de i butikkene :)
      Håper denne "perioden" ikke blir så lang, savner og være i gang ...
      Planer om vår messe ? Spennende !!
      Får jeg det til har jeg planer om å stå i byen på " Handelens dag ",og mulig "Glade dager" i Stavern :)
      Klem fra meg <3

      Slett
  2. Mange flotte hjerter. Noen kjente jeg igjen ... Kreativiteten dukker nok opp igjen før du aner det. Plutselig er den der. Hilsen Drude.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Ja den gjør det, vet det...men liker ikke !!!
      Lykke til med det du skal på onsdag <3
      Klem !!!

      Slett
  3. Jeg elsker også hjerter
    og det blir bare flere og flere inn i mitt hjem.
    Flotte hjerter du har :)
    Ha en superfin uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det, he he måtte le da jeg tok bildene...er en del :)
      Ha en super uke og takk for kommentar & besøk :)
      Klem Ingrid :)

      Slett
  4. EEElsker hjerter eg også :))♥
    Eg har leiligheita full hehe ;) Kanskje eg skulle lage eit hjerte-innlegg eg også? :)
    Håper du kjem sterkt tilbake når du har fått kvilt litt, eg kjenner til det...
    Stor klem til ei hjerterdame fra ei anna♥

    SvarSlett
  5. Lag gjerne det Anita <3 gøy å se på dine <3
    Ja, satser på bedre form snart !!

    <3 klem !!

    SvarSlett
  6. Ja det var hjertedama si det >:) Jeg er stjernefiksert jeg da *smile*

    Fabelaktig ukesstart!
    Her skal kofferten pakkes, for jeg skal til det blide sørland :)

    klemklem

    SvarSlett
  7. Hjerter må til - og engler!
    Mange fine bilder!

    Ønsker deg en fin dag! Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  8. helt enig, endel engler her også :)
    Takk for det Marianne , ha en god dag !!
    Klem Ingrid <3

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !